Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 7 februari 2016

Söndag

Så var en helg förbi igen. Swoosh! Vi hade en lugn fredag. Jag & grabbarna tog det lugnt när Thea var hos farmor, tog oss ut på en promenad för att hämta ut skor jag beställt. Berättade jag att jag blev tipsad av Carro att Ellos hade 50% på reavaror förra söndagen? Jag köpte 3 par skor för 485:-! Ett par sneakers till Thea för 99:- (som hon älskade!), ett par varmfodrade Didriksson-stövlar för 175:- och slutligen ett par sneakers till mig själv för 200:-. Grymt nöjd då alla skor passade bra! Nu halkade jag in på ett sidospår... Thea sov hos farmor & farfar så vi hade en lugn fredagkväll med På Spåret & Supernatural. Lördag åkte vi till Bauhaus för att köpa en kraftigare filtmattta till hallen då det ser ut som f*n efter vagnen just nu. Den var såklart slut så det blev inget med det. Istället blev det i alla fall lunch ute och sedan hem & slappa en stund innan vi åkte för att hämta tösen och blev samtidigt bjudna på middag, lyxigt! Idag har Thea varit och provat på dans på Nordic Wellness. Hon åkte med sin pappa så jag & grabbarna tog en promenad. Har äntligen kommit igång med Viktväktarna och motionen igen. Denna veckan har det blivit simning och 3 rejäla promenader så jag är nöjd! Får hoppas nästa vecka blir lika bra, och det tror jag för imorgon blir det simning igen! Inte jättepeppad för måndag. Själv med alla barnen hela dagen, men det går ju alltid ändå. Måste bara peppa upp mig lite... Är ni laddade för måndag?


Min packåsna blev verkligen fullpackad av alla skor, men det gick! :-) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar