Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 4 juli 2014

Lite ledigt

Igår sov Thea hos farmor & farfar så vi unnade oss att gå på bio. Även grannarna följde med så det blev en toppenkväll! Vi såg 22 jump street och jag måste säga att den var riktigt rolig! Channing Tatum & Jonah Hill är ett bra team får jag säga. Efter tog vi ett glas på John Scotts, skönt att inte gå på sena föreställningen så hinner man med något annat efter oxå! 


Idag käkade vi frukost på Ikea, såg oss om en sväng där och städade sedan här hemma. Direkt vi hämtat T åkte vi till stationen för att hämta upp hennes mormor som kom med tåget. Imorgon är det nämligen fest som Rs bror håller och eftersom alla våra potentiella barnvakter ska på festen så fick mormor rycka ut för att vara med T imorgon kväll. Jag har provat morgondagens outfit och ska bara komma underfund med hur jag ska ha håret oxå innan jag knyter mig. God fredag på er allihopa! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar