Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 juli 2014

Inte mycket att rapportera

Därav tystnaden. Jag har helt gått ner mig i böckernas värld och är väl typ helt förlorad :-) Denna gången är det Nora Roberts serie om Bröderna MacKade som fångat mig. Läste ut första boken sent igår och idag tar jag mig an nästa. Cheesy men å så perfekt när man vill drömma sig bort. 

Helgen sprang iväg. Vi var i Alingsås igen i lördags. Åkte båt och umgicks. Familjen Angrell alltså. Ni får gärna flytta närmare :-) Thea älskar att leka med sin faster Myggan & kusin Sanna. Nästa helg ses vi troligtvis igen då vi ska få hjälp med utbyggnad av vår altan. Snälla släktingar man har! Och snart är jag insyltad i släkten på riktigt också! Fint! 
I söndags var våra Greklands kompisar här! Jättekul för tjejerna att få träffas igen, och dom leker bättre & bättre för varje gång de ses. Vi käkade lunch på altanen, packade med fika och gick till 4H-gården. Sen blev det så varmt så tjejerna fick hoppa i lilla poolen för att svalka sig. Poppis och det var två trötta tjejer som sa hejdå efter många timmars lek! I övrigt svettas jag på jobbet hela dagen och längtar efter ett dopp i en sjö/havet. Som substitut bröt det ut fullt vattenkrig på gatan idag. Vår lilla Bullerbyn. Ungar överallt som busar och leker <3 


Selfie från Härlanda tjärn förra veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar