Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 7 november 2012

Till FiaLotta

Eftersom jag börjar få frågor från olika håll vad lilla tösen "önskar sig" i julklapp kom jag på att det lättaste är att göra ett inlägg, många i släkten läser bloggen så undrar du kan du kika på detta inlägg! (OBS! Detta är absolut inget inlägg för att fiska efter julklappar, tänker bara att de som vill köpa något lika gärna kan köpa något som vi tror hon har nytta av och skulle gilla!) 

Har ett tag haft planer på att fixa en klädhängare i hallen till Ts alla kläder som just nu tar upp typ alla galgar och hänger lite överallt. Denna superfina är en jag siktat in mig på! Bilden är tagen från Jollyroom.se 













* En bondgård i trä med fina djur till är också ett tips 





* Xylofon







* Böcker! Vi läser flera böcker varje kväll och det älskar hon! Max-böckerna går hem (hon har Max dockvagn, Max blöja & Max napp) Knacka på! av Anna-Clara Tidholm eller Min första bok om vilda djur av Fia Eliasson är två tips!

Och slutligen tillbehör till miniköket jag och Robert ska ge henne i julklapp. Kastruller, teservis, redskap m.m. 


 

5 kommentarer:

  1. Men...en docka till paraplysulkyn då!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du hade ju hittat den nu! Skrållans lillasyster eller hur var det?

      Radera
  2. Här är det dockor, pluppar, verktyg och duplo som är populärast :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, duplo glömde jag skriva med. Tror jag hon tycker är jättekul!

      Radera