Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 19 november 2012

Nya favoriter

På Gekås köpte jag ny ansiktskräm & ansiktstvätt. Jag har inte testat Neutrogenas Pink Grapefruit men nu körde jag fullt ut och köpte på daily face cream och daily wash. Än så länge är jag väldigt nöjd! Min hud klarar inte att jag använder ansiktstvätt varje dag utan nån/några ggr i veckan räcker. Så daily washen använder jag ca 2 ggr i veckan och den är verkligen uppfriskande. Krämen använder jag oftare och den återfuktar riktigt bra. För några veckor sedan var jag i desperat behov av bra handkräm och efter tips blev det Neutrogena Norwegian formula. Den är väldigt koncentrerad så jag använder den mest på torra fläckar på händerna och framför allt på självsprickor (mest tummarna) och då är den kanon! Mjukar upp och hjälper snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar