Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 7 november 2012

Det fantastiska Gekås

Allt löste sig och det blev en tripp till Ullared igår eftermiddag. Även om notan blev lite dyrare än jag tänkt mig (det blir den ju alltid) är jag nöjd med inköpen. Massor av kläder till T i stl 92, ett par riktigt varma vinterkängor, termobyxor, en tomteklänning till förskolans lussefirande, julklappar till Molly, Alvin & Lova, gardiner & tavlor till sovrummet, nya kuddar till soffan, några söta tomtar, jullöpare, ritblock m.m. 

Men det som gör den där stora affären mitt ute i ingenstans så fantastiskt i mina ögon är något helt annat. Kan inte säga annat än att de verkligen vänar om sina kunder. Imorse kikade jag på kvittot och upptäckte av en slump att kassörskan knappat in 3 kuddar (de till soffan) istället för 2 st. De kostade 99:- så det var väl inte hela världen men jag mailade dem ändå på deras kundservice. Skrev vad som hänt och att jag ju inte på något sätt kan bevisa att jag faktiskt bara köpt 2 kuddar men att jag ändå testar att maila dem för att se vad vi kan göra. Det tog inte många timmar innan jag fått ett svar där de bad om kvittonummer plus mitt kontonummer så skulle de kontrollera vad som hänt. Jag skickade detta och på eftermiddagen hade jag ytterligare ett svar att mina pengar skulle sättas tillbaka in på mitt konto och en ursäkt för felet som uppstått. Hur de kunde kontrollera att det blivit fel vet jag inte men jag är sjukt nöjd med servicen. Jag tror Gekås insett att de tjänar så mycket på att vara tillmötesgående. För dem spelar 99:- ingen som helst roll, och pengarna i sig är inget som spelar mig någon roll heller men hela grejen blev nu istället något jag säkerligen kommer berätta för många och som definitivt lägger dem på plussidan under en lång tid framöver. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar