Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 22 november 2012

Värt att nämna

Anledningen till senaste tidens tystnad är att jag helt enkelt inte haft något att skriva om. Denna vecka kommer inte gå till världshistorien som den roligaste. Inga tråkigheter heller. Bara vardag. Lämna, hämta, laga mat, städa undan, leka, bada, se favvo-program, sova.

Värt att nämna från idag. Jag hade lagat köttfärsröra och ris till middag. Thea var glad hela tiden under matlagningen men flippen kom vid matbordet då hon inte ville äta utan bara dricka mjölk. Efter två muggar (iofs bara halva men ändå) sa jag nej. Efter det gick det käpprätt åt skogen. Hon åt inte många tuggor middag och jag blev arg när hon med flit hällde ut vattnet jag erbjöd istället för mjölken och direkt efter vänder uppåner på sin tallrik med mat. Kära barn.

Också värt att nämna är att mina föräldrar idag varit gifta i 37 år. Jisses. 37. Galet!

Jo, sist men inte minst. Teletubbies. I hate you. Punkt.

4 kommentarer:

  1. Underbart att läsa även om det inte hänt nåt särskilt. Man känner igen sig så mkt 😉 / Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad att du tittar in här Annica! Och lämnar en kommentar trots tråk-inlägg :-) Kram till dig!

      Radera
  2. Haha! Åh förlåt för skratt men sista kommentaren är priceless. Telitubbies I hate you.
    Åh kram kära du! Hoppas dagen idag är bättre <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja de börjar bli lite tjatiga :-) Men ändå är de guld värda när man måste laga mat, hon sitter oftast klistrad i alla fall 20 min, haha! Tack för uppmuntringen, fina Jenny! Kram kram

      Radera