Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 november 2012

Gyllene deg

Varför är november/december alltid så fullsmockade med aktiviteter? Det är mycket varje helg nu men bara roliga saker så jag ska inte klaga. Får bli bättre på att sprida ut över längre tid istället!

Igår var jag på me & i-party hos min närmaste granne. Himla smidigt att bara öppna dörren så är man framme :-) Me & I har så otroligt mycket fina kläder, vill helst köpa allt men tyvärr tillåter ju inte plånkan det. Jättemysig träff då det bara var folk från vår gata. Man träffas ju knappt ute längre så det var kul att ses igen! Mycket att prata om så vi bestämde att det får bli en träff nästa vecka igen. En granne är florist så hon ska visa oss hur man binder en fin krans till dörren. Ser fram emot detta mycket! Jag köpte i alla fall en tunika till T, brun med fickor och två rosa ballonger på.

Ikväll har jag bakat lussebullar till lördagens adventsfika (Carro, Jukkis, Valter, Mindy & Molly kommer på adventsmys) och de blev oootroligt goda i år igen. Tror det är smöret som gör det. Recept kommer troligtvis imorn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar