Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 11 november 2012

Kickoff rapport

I fredags stack vi till Marstrand med jobbet för kickoff på Carlstens fästning. Vi hade först en kortare konferens, sedan en fantastisk rundvandring med kommendant Ejve (en underbar berättare och väldigt rolig man). Efter rundvandring fick vi ekipera oss från deras enorma garderob med över 600 kompletta utstyrslar. Det här var ju såklart fruktansvärt kul! Munkar, nunnor, en kung med krona och spira, även några discogubbar kom med i leken trots att det var 1700-tals tema. Herregud va dumma vi såg ut :-) Jag var vargkvinna med svart klänning och en stor lurvig pälsväst med skärp runt. Diggade verkligen min outfit, och var nästan sugen på att sno med mig västen hem! Efter mat blev det dans, väldigt blandat med en del lugn musik så det blev en och annan tryckare också! Mellanstadie-feeling när den är som bäst! Här bjuder jag på en bild på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar