Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 13 november 2012

I ett

Känns som livet går i ett just nu. Mycket som händer hela tiden och man hinner knappt blinka innan en ny vecka passerat. I eftermiddag hade jag utbildning på jobbet och var hemma 19.30. Jag och R möttes i dörren, han spelar ju innebandy på tisdagar. Thea sov redan när jag kom hem så min lilla snäcka har jag inte sett mer än imorse när jag lämnade henne på förskolan. Ska försöka smita lite tidigare imorgon så jag hinner få lite mer tid med henne.

Till helgen ska jag njuta av min familj i fulla drag! Dessutom blir det Twilight på lördag - Jippie!! Någon som ska gå premiärhelgen? Nej nu ska jag knyta mig, ögonen går i kors! Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Här blir det ingen premiär då jag inte är förtjust i Twilight, men du skulle se hysterin här i USA ;) Helt galet!!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det!! Såg på din blogg att ni kanske skulle på bio ihelgen! Härligt att passa på när föräldrarna är på besök. Hoppas ni hittar en mysig film och får en riktigt trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera