Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 26 maj 2013

Stockholm från sin bästa sida

I helgen har vi besökt den kungliga huvudstaden, därav tystnaden på bloggen. Främsta anledningen var att jag, Hannah, Sarah & Sabina skulle gå och se Bon Jovi spela på Stadion. Sen bestämde vi att Thea & Robert skulle följa med så vi kunde stanna över helgen och besöka hans syster som bor på Södermalm med sin man & 3 barn. 

För att börja med konserten så var det fantastiskt! De fick ljumna recensioner dagen efter men vilket hängivet fan bryr sig om sånt? Tyvärr tog det över timmen innan publiken kom igång på riktigt men sista halvan av konserten var magisk! Bäst var Dry County, Someday I'll be saturday night, It's my life, Livin' on a prayer & när sista extranumret blev In these arms var tårarna nära. Har önskat att få se dem så länge nu och att få uppleva konserten med de 3 personer som älskar dem lika mycket som jag var mer än vad jag kunnat föreställa mig! 


Har mer att berätta om helgen men det får bli imorgon. Annars orkar ingen läsa tillslutet :-) 

2 kommentarer:

  1. Vad härlig att du äntligen fick se dom Live! :) Jag minns första gången jag fick gå på Bruce. var helt lyrisk i veckor efter! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen underbart! Ett minne för livet kan man lugnt säga. Blir alldeles till mig fortfarande, när jag tänker på konserten!

      Radera