Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 8 maj 2013

Pust!

Jisses vilka dagar! Stress stress stress på jobbet. Kände dessutom att magkatarren var på väg tillbaka. Not so nice. Det är dock bättre idag så jag hoppas det var falskt alarm. Men får ändå säga att trots stressen är det jäkligt kul att jobba just nu. Jag går dit med energi, och även om det mesta av energin är förbrukad när jag går känns det inte jobbigt dagen efter. 

Idag är det världens bästa Roberts födelsedag, 29 år blir han! Stort grattis min fina älskling! Av mig fick hand whiskey & första säsongen av The Walking Dead. Imorgon när vi är lediga blir det lite mer firande med tårta och sånt. Ikväll firar vi med chips & Johan Falk. Inte fy skam!! 


Igår var en riktigt underbar dag med strålande sol och riktig värme. Jag passade på att vara ute så mycket jag kunde. Först cykel tur & retur, sen tog det lång tid innan jag & T gick in efter förskolan, sen avslutade jag kvällen med långpromenad och en lugn stund på altanen. Det var förhoppningsvis den första ljumna kvällen av mååånga! Sommarlängt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar