Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 3 maj 2013

Ledig igen

Vilken hackig vecka. Jobbade igår och ledig idag igen. Men jag njuter i fulla drag! Vi är hos mina föräldrar och där kopplar jag verkligen av. Vi har haft en lugn dag idag, hälsade på mormor på hennes jobb på förmiddagen och barnen på skolan blev så glada över att få träffa Thea. Thea verkade också tycka det var kul att vara bland de stora barnen.

Efter besöket så åkte vi för att shoppa skor till Thea. Hon går runt i sina älskade gummistövlar just nu och det är ju inte så hållbart kanske. Hittade två fina par men efter en stund med dem på var de inte så roliga längre. Alltså, detta trotsiga barn. Allt är en fajt. Precis allt. Man blir ju helt slut. Kan inte ens föreställa mig hur det känns för henne, all vilja & frustration som hon bär på i den lilla kroppen. Försöker tänka på det när jag biter ihop och tålamodet tryter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar