Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 6 maj 2013

Fina måndag!

Inte ofta man känner så men idag har jag haft energi & kraft till det mesta får jag säga ;-)

Jag och Thea cyklade till förskolan, hon var inte ledsen när jag lämnade (yeaay!!), jag cyklade vidare i morgonsolen, såg små harungar (eller heter det harpalt?) som hoppade och lekte i gräset, och bara njöt av denna årstiden! Humöret höll sig bra hela dagen trots att det var så mycket att göra att jag satt fastnaglad i min stol hela dagen. Kortveckor sucks! Man får jobba igen den dagen som försvinner och stressen blir bara värre. Ni kanske inte tror mig men jag hade hellre jobbat på torsdag och sluppit stressen nu. Jaja, det var balsam för själen att cykla hem till tonerna av bra musik! Kvällen har varit mysig. Jag och T gick till lekplatsen och på väg hem plockade hon vitsippor som hon gav till sin pappa (och sen tog tillbaka igen). Hon blev jätteglad när hon såg mitt nagellack och ville ha hon med. "Pappa också ha" tyckte hon men det tyckte inte pappa var en bra idé :-P Nån som vet om det finns nåt "barnvänligt" nagellack?

4 kommentarer:

  1. Underbart med energi!!
    Och fina naglar. Trist att pappa inte ställde upp ;)
    Det finns giftfritt nagellack här i USA såklart, men jag vet inte hur det är i Sverige..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst var det dålig stil?! Haha!

      Jag har googlat lite och tror jag hittat något som ska vara barnvänligt, ska läsa på lite mer men tror det kan vara nåt! Kram

      Radera
  2. Googlade lite snabbt och fick upp det här till exempel http://www.livonne.se/sv/barn-nagellack/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Mindy! Ska kolla in den sidan ikväll!

      Radera