Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 30 juli 2016

Tips!

Igår efter mitt optikerbesök (gaaah, himla dyr historia :-(), smet jag in på Kappahl då de just nu har 50% på reapriset. Grabbarna behövde T-shirts så jag passade på att leta igenom gömmorna. Och fyndade dessa fyra tishor för 125:- Det ni!! 


Hade lätt kunnat köpa lika många till men alla de varianter de hade kvar hade vi redan fått till killarna i födelsedagspresent så det kändes onödigt att köpa dubbelt. 

Ja på tal om optikern så har ju min syn blivit väldigt mycket sämre som jag anade. På mitt vänster öga, där har jag brytningsfel och det var stor skillnad från vad mina glasögon har för styrka idag. Kollade ut lite bågar men hade svårt att hitta rätt och fick hjälp så det slutade med ett par Ray-bans... Billigt & bra :-/ Jaja, man ska ju ha dem varje dag så självklart ska man ju trivas med dem men inte riktigt rätt läge för dyra utgifter kanske... Tur att jag sparade så mycket pengar när jag köpte kläderna till killarna då - hahaha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar