Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 13 juli 2016

Semestermode

Bloggen blir lidande när semestern kickar in :-) Familjen är hyfsat friska, snorigt är det men det känns liksom som en piss i havet vid det här laget. Vi är i Örebro och firar lite semester. När man går på föräldrapenning och semesterkassan inte är så fet får man hitta budgetalternativ. Vi lånar mamma & pappas lägenhet och semestrar i min gamla hemstad (de bor i sommarstugan). Kom i måndags och har varit på en blöt utflykt till Stora holmen igår. Där finns roliga aktiviteter för barnen och djur att hälsa på. Tyvärr blev det ösregn trots att prognosen lovade annat. Men det blev bra ändå. Idag har jag hängt med grabbarna medan de stora barnen fått gå på Gustavsvik. Äventyrsbadet här i stan som jag älskade som liten. Även här blev det budget då man med sina medlemspoäng på Coop kan byta till sig entrébiljetter för båda vuxna och barn så Robert & Thea betalde inget för att gå in! Jag tog med mig grabbarna och träffade mina älskade vänner Sarah & Hanna med sina fina töser. Vi fikade och bubblade massa strunt. Så mysigt! Nu sover de små och jag ska hoppa i mysbyxorna och hälla upp ett glas vin! Häpp! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar