Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 3 juli 2016

If it doesn't fit you must acquit

Har ni sett The people V OJ Simpson: American Crime Story? Verkligen något att lägga sin tid på. Både rättegången och hur allt runt omkring den blev synat i sömmarna av ungefär hela världen. Blir förfärad över hur åklagaren Marcia Clark behandlades framför allt. Aldrig i livet att en manlig dito blivit behandlad så. Fy! 


Jag har ju inte vågat se American Horror Story även om jag gillar upplägget, att varje säsong handlar om något helt nytt och att många av skådisarna är kvar men spelar helt andra roller. Jag är nog dock allt för feg för den slags skräck som serien erbjuder så därför nöjde jag mig med nya Crime Story istället :-) Det ska troligtvis bli en andra säsong även av denna men inte så mycket crime då den ska handla om orkanen Katrina och hur den drabbade New Orleans. Vid sidan av OJ tittar jag även på Making a Murderer. Absolut sist på den bollen men så är ju livet som 3 barnsmamma. Har bara sett 4-5 avsnitt men grubblar redan ihjäl mig om han gjort det eller inte... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar