Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 1 maj 2016

På stan

Igår startade dagen orimligt tidigt då Thea vaknade kl 05 och ropade så högt på sin pappa att Ebbe vaknade i rummet bredvid och även om hon somnade om så gjorde såklart inte E det... Kl 06 fick jag ge upp då även Joel vaknat så det var en trött mamma & två trötta grabbar som satt härnere tidigt tidigt. De var såklart mest bara griniga och vid 07.30 gav jag upp och gick och la dem igen. La mig också och fick sova några timmar till. Vaknade vid 10 och hade då fått frågan av Carro om jag ville ta med mig Thea och följa med henne & Valter till stan. Det var en bra idé så det gjorde vi gärna! Haha Thea ville så gärna åka buss så det slutade med att vi alla tog bussen :-) Vi började med lunch och sedan blev det några affärer. Stadium hade 25% rabatt för medlemmar och eftersom jag behövde ny jacka och Thea behövde springskor gick vi dit. Jag provade jacka och skulle ta ett kort för att skicka hem till R för att höra vad han tyckte och då kom en liten linslus med på ett hörn. Brukar inte lägga ut bilder på T här längre men denna bild är så klockren så kan inte låta bli: 


Skönaste tjejen, hon är så cool :-) 

Det blev i alla fall både jacka & skor, till bra pris! Nöjd med det. Här är en bättre bild på jackan: 


Thea älskar skorna, de är svala och lätta. Dessa Nike blev det till henne: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar