Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 12 augusti 2016

Så galet dåligt med uppdateringar det senaste - so so sorry!! Har liksom inget att skriva om. Livet är inte så intressant just nu. Underhålla barn, mata barn, lägga barn, städa efter barn, städa efter vuxna, titta på Gilmore girls, titta på The 100... 

Har i alla fall plöjt 2 säsonger Gilmore girls och det är verkligen en feel good-serie av klass! Älskar den! Älskar att jag kan pausa mitt i ett avsnitt utan att behöva fundera vad som hänt nästa gång jag sätter på. Det krävs inte mycket hjärnaktivitet samtidigt som den verkligen fångat mig! Många bra skådisar som gått vidare till större grejer efter så tycker den hålla hög klass. 

Annat nytt är att jag & C kommit igång med simningen igen. Jätteskönt även om flåset inte riktigt är detsamma men det kommer nog tillbaka snart bara man kör på. Även Viktväktarna är jag igång med igen efter en lång paus. Skönt! Lite ordning trots att vi inte är tillbaka i vanliga vardagen riktigt än. Men snaaaart... Börjar bli pirrig och nervös inför att börja jobba igen kan jag säga! Ser jättemycket fram emot det samtidigt som jag är nervös över allt jag glömt och som jag inte längre har stenkoll på. Jag gillar att ha stenkoll så det är alltid lite svårt tills man är tillbaka på banan igen. 


Hade ingen bra bild så lägger in en på Ebbe när han chillar i en fåtölj på Ikea :-) Måste nog inskaffa en sån till honom! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar