Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 22 februari 2016

Ny vecka

Då har en ny veckan dragit igång. Jag rivstartade med besök hos tandhygienisten tidigt imorse. Haha, jag är lite kär i henne. Hon är så go, pratglad & snäll. Jag var hos tandläkaren för ca 2 månader sen och hade inga hål men de bokade in mig hos hygienisten pga tandsten. Och jag har slarvat och frångått min fina rutin med tandtråd och flux sen twinsen kom. Man är så trött när man väl ska lägga sig så man orkar inte. Tandborstningen hoppar jag aldrig över men det har varit dåligt med tandtrådande. Nu fick jag i alla fall en helrenovering och det är faktiskt en jäkligt go känsla i munnen när allt är rent. Riktigt rent. Hon är så snäll min hygienist att det inte ens gör ont när hon sticker en med den där hemska stickan de har och petar i tandköttet med. Jag har tandvårdsförsäkring och det är så skönt. Betalar 57:-/mån och får undersökning med 18 månaders mellanrum. Vid två tillfällen har jag fått boka återbesök som självklart inte kostat något extra. Jättenöjd med detta! Kan verkligen rekommendera försäkringen om man hamnar i nån av de längre kategorierna för månadsbetalningen. Tror jag är i lägsta kategorin när jag betalar 57kr. 

Tänkte först visa en bild på mina snyggt polerade tänder men besparar er det och bjuder på en bild på Cesar istället. Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar