Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 15 februari 2016

Krispigt

Det är verkligen härligt väder just nu. Får passa på att njuta efter några ganska gråa veckor. Men seriöst Apple, menar ni allvar med att telefonen inte klarar typ -7 grader?! Både min & Rs telefoner dog igår när vi var i Slottskogen pga kylan. Riktigt crappigt måste jag säga. 

Jag försöker varje vecka att blogga oftare men de senaste har jag inte haft något att skriva om?! Liksom ekat tomt på inspiration och tänk runt vad jag vill skriva om. Helgen var i alla fall bra, lugn & skön. Tyvärr inte mycket motion men ikväll blir det i alla fall simning igen! Och ska försöka vara lika flitig med promenaderna som förra veckan. Mitt "slit" har gett resultat. -1,3 kg första veckan & -1,2 kg denna. Jag är jättenöjd! Meeeen va sugen jag var igår. Har inte märkt av suget så mycket innan, men igår ville det inte ge med sig så tillslut slank det ner lite naturgodis... Jaja, sånt som händer och inget jag grämer mig över. Det var gott och nu är det ny vecka med nya tag! Men varför följer jag Jennys matblogg både på Instagram och själva bloggen? Självplågare??! :-) Den är fantastisk hur som helst, vilka grejer hon gör!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar