Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 11 maj 2013

Borås Zoo

Idag bar det iväg till Borås Zoo med grannarna. Just nu är det mesta lite svårt att göra med Thea då hon är rätt trotsig och gärna vill göra tvärtemot även när man gör roligheter. Men det gick ändå över förväntan. Några små utbrott men allt som allt är jag nöjd :-) Vi grillade korv vid björnhägnet och tittade länge på dessa underbart söta björnungarna. Först åt de och sedan busade de med varann i en enda stor, lurvig boll. 

Vädret har varit fram och tillbaka hela dagen men på det stora hela har det varit varmt & soligt! Perfekt parkväder! 

Nu på kvällen har jag och Thea varit hos grannarna. Barnen fick bada ihop och det tyckte dom var väldigt roligt! R är iväg på stan och rullar hatt med några kolleger så jag har soffan för mig själv ikväll. Funderar på vad jag ska se? Nån film, eller se ikapp mig på mina teveserier kanske. Vad gör ni ikväll? 


1 kommentar:

  1. HiHi jaså en trotsig liten dam den där Thea ;-) Testar tålamodet förstår jag.
    Mysigt med Borås, vi funderar på att åka dit i sommar inte för Alfreds skull utan vår ;-) Älskar djurparker!
    Kramen.

    SvaraRadera