Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 3 september 2012

Invägning vecka 5

Förra veckan tänkte jag att det lätt skulle bli en promenad om dagen när jag ändå var hemma från jobbet. Så blev det inte riktigt. Kan säga att jag har så himla mycket bättre motivation och disciplin när jag är på jobbet. Ordning och reda, regelbundna måltider och helt enkelt mer struktur. Lite synder har jag också att bekänna. Glass, lösgodis och choklad heter dem. Men nu är motivationen tillbaka, kalorierna ifyllda och en 5-kms runda avklarad. Här kommer veckans invägning, som förvånade mig då jag efter mitt syndande räknat med plus eller åtminstone samma vikt som förra veckan. Men förra veckans synder kanske kommer synas första på invägningen nästa vecka. Återstår att se!

Invägning vecka 5: -0,6kg

Viktnedgång totalt: -7 kg

 

2 kommentarer: