Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 17 september 2012

Första vab-dagen

Igår hade vi en späckad och fantastisk rolig dag, jag återkommer till den senare. Men igår kväll märkte vi att T hostade mycket. Det blev bara värre och värre och när vi skulle lägga oss bestämde vi att hon skulle ligga bredvid mig i vår säng och R ta gästrummet (han åker hemifrån kl 06 på måndagar). Vi sov rätt bra fram till 03, då fick hon hostanfall och vi var väl vakna någon timme av och till. Imorse bestämde jag mig för att hon fick vara hemma idag. Snor och hosta har hon haft i snart 3 veckor och jag vill gärna se ett slut på det snart. När vi kommit igång på morgonen upptäckte jag att hon snorade något kopiöst igen (snoret har försvunnit de senaste 3-4 dagarna). I övrigt är hon hur pigg och glad som helst så vi har varit på promenad och stannat till i lekparken. Valter och Jukkis var med, trevligt att ses en kort stund. Nu sover hon och jag dricker kaffe.

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman, inte kul att hosta sig igenom natten! Bra beslut att vara hemma idag! Och overallen var ju hur fin som helst, såg den på bilderna du skickade från Liseberg! Tack och Jättekramar till er alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna natten var faktiskt värre. Jag är helt slut efter att hon hostat mig i örat hela natten och mumlat "mamma mamma mamma"... Inte många timmars sömn har det blivit men hostan är bättre nu när vi är uppe och när Apoteket öppnar ska jag dit och bunkra goda mediciner till henne. Lilla snäckan!

      Radera