Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 9 april 2013

Move that ass!

Äntligen har jag börjat röra på mig lite grann igen. Träningen har ju varit i princip obefintlig det senaste (har enbart gått promenader). Förra veckan gick jag dock på ett corepass (bålstabilitet) och även idag blev det av. Sjukt jobbigt och träningsvärken är enorm efteråt men gott när det är gjort. Dessutom har det blivit cykel till jobbet då och då. Idag hämtade jag T med cykel för första gången i år, ett stort vårtecken. Imorgon hoppar jag upp på hojen igen. Håll tummarna att jag har nån ork i benen för 8 km cykel.. Nu - godnatt kära vänner! Avslutar med bild på dagens fina överraskning från en kollega. Ett kinderägg! Det var en gubbe inuti från Svampbob (kom fram till att han hette mr Krab), som numera sitter på min skärm som en liten maskot.

4 kommentarer:

  1. Underbart att cykla till jobbet! Det saknar jag SÅ himla mycket. Att cykla altså! Inte jobba ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite fridfullt jämfört med att köra bil för jag säga! En mycket bra start på dagen! Kram

      Radera
  2. Heja dig!kram Linda B

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Linda för din fina peppning. Kram!

    SvaraRadera