Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 18 april 2013

Baby foot

Jag ska erkänna att jag under vintern ibland är dålig på att smörja och fila fötterna. Vidrigt, I know... Scholls kräm för spruckna hälar är ju outstanding bra, den fungerar verkligen! Men nu funderar jag på att testa något som ska vara ännu bättre. Nämligen Baby Foot. Man stoppar in fötterna i två påsar med nåt gojs i och sitter där i två timmar. Sedan efter 5-7 dagar börjar peelingen verka och efter en vecka ska man ha bebisfötter. Ska verkligen fungerar, har inte hört någon säga att det inte gör det. Tror ett paket kostar runt 250:- (fanns tydligen ännu billigare på Ullared men det hade jag ingen aning om när jag var där för några veckor sedan) och det låter ju som att det kan vara värt det. Någon som testat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar