Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 2 augusti 2016

Varsågoda!

Ett tips ni inte bett om kommer här: 
En av mina favoriter när jag kör Viktväktarna är Njie Propud. En proteinpudding som är god, släcker suget & mättar bra. När jag testade första gången fanns två smaker. Choklad & karamell. Chokladen är supergod, verkligen bra chokladsmak och söt fast ändå inte. Karamell är också god men jag blir snabbt lite för mätt på den så den är inte mitt första alternativ. Efter ett tag dök det upp en nya smak - vanilj. Eftersom jag knappt gillar vaniljsås ens förstod jag att denna smak inte var för mig men testade ändå. Och mycket riktigt - ingen höjdare. Sen hände inte mycket på ett tag men så sist jag var i affären hade ett helt gäng med nya smaker dykt upp. Jag blev nästan lite för exalterad :-) Blueberry Muffins, Creamy Hazelnut & Lemon Cheesecake. Har nu testat de första två och de får båda tummen upp. Älskar verkligen hasselnöt och den hade gärna fått smaka ännu mer men tyckte väldigt mycket om den ändå! Blueberry var också god, två väldigt olika smaker och det är kul att kunna variera så. Får väl även testa Lemon cheesecake även om jag känner mig lite skeptisk... :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar