Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 2 november 2014

Ursäkta tystnaden denna veckan men jag har varit så trött på kvällarna så det har inte funnits ork eller inspiration att skriva något. Sedan har vi haft besök sen i torsdags iform av mina föräldrar. Mamma kom i torsdagskväll med tåget och pappa kom efter på fredagen. Thea fick alltså vara ledig och spendera en heldag ensam med mormor i fredags. Behöver väl inte förklara närmare att hon var överlycklig? Annars har vi mest umgåtts och haft det mysigt i helgen. Robert har äntligen fått köpt sin efterlängtade vinterjacka och även Thea har fått en ny sådan. Själv skulle jag behöva både lite nya kläder & ett par skor men jag hittade ingenting. Det finns inget i butikerna som faller mig i smaken känns det som. Jaja, bara att leta vidare! 


Söndagsmys i sängen. Ingen som orkar gå upp... :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar