Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 23 oktober 2013

Det största av allt

Ibland slås man verkligen av en våg av kärlek. Nyss när jag nattade Thea kändes det plötsligt som det viktigaste i världen att hon ska veta hur mycket jag älskar henne. Att hon är vår värld, att allt annat blir suddigt & mindre viktigt. Men det går inte att sätta ord på det, att säga 'Jag älskar dig' räcker inte. Som en vän till mig en gång sa till sin syster: Om det fanns ord starkare än 'Jag älskar dig' skulle jag säga dem till dig varje dag. 
I måndags, när jag var på hockey och inte träffade min lilla tjej på hela dagen var det som en fröjd i hela själen & hjärtat när hon kom in till oss under natten som vanligt, upptäckte att jag kommit hem och slog sina korta små armar runt min hals och kramade mig länge, länge. Största kärleksbeviset jag fått! Älskade, älskade barn!

Här med kattöron, en ballong i ena handen & en kastanj i andra <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar