Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 11 maj 2016

Den där foten

Jag har ju sen tvillingarna haft problem med högerfoten. Typ hälsporre med jobbig smärta i hälen/hålfoten. Det har blivit lite bättre genom inlägg i skorna och sandaler inomhus. Sen gick jag två ggr i sommarsandaler och har haft djävulskt ont sen dess. Inser ju att jag måste investera i bra sandaler för att inte förstöra foten helt i sommar. Första tanken var ju Ecco. Men så snubblade jag över dessa, Clarks. Inte supersnygga men ändå helt okej och det ser ut som de kanske ändå ger lite stöd. Men jag vet inte. Hittar dem på Footway & Brandos men har inte en susning om de finns i butik nånstans så man kan prova... Suck! Beslutsångest! När man ska lägga typ 800-900kr på ett par sandaler vill man ju helst vara säker på dem. 

Dessa är från Clarks, 747:-


Och så hittade jag dessa från Ecco, 947:- och där börjar jag nå min smärtgräns för vad de får kosta... 



Vad tycker ni? Någon som har nån erfarenhet att dela med sig av, om dessa modeller eller någon annan bra sandal? Lämna gärna en kommentar i så fall! 

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Vad roligt att du hittat skor hos oss på Footway :-)
    Ett tips är även att kika på Merrell sandaler då de också har väldigt hög komfort. Hälsningar Emma på Footway

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, jag har handlat hos er tidigare och varit nöjd :-) Gillar både hemsidan och att det var snabba leveranser!

    Tack för tipset, ska absolut kolla in dessa också innan jag bestämmer mig!

    SvaraRadera