Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 16 mars 2014

Så var det snart måndag igen

En helt okej söndag får jag säga. Vi hoppade över morgonens dans då Thea är lite snorig & hostig. Det är definitivt ingen svår förkylning men det kändes dumt att åka iväg och dansa. Man vet ju aldrig hur kroppen påverkas av ansträngning när man är lite krasslig. Istället åkte vi till Universeum. Vi har ju årskort där som gäller i några veckor till så vi passade på. Det var verkligen värt pengarna att köpa årskort när man bor i stan. Tror vi betalade 495:-/pers och det tjänar man in vid 3:e besöket. Idag stekte jag pannkakor hemma som vi åt där så detta blev ett gratisnöje :-) Resten av dagen har vi hängt hemma. Kändes väldigt ovant att ha R hemma hela söndagen, det brukar jag aldrig ha i vanliga fall. Även hunnit Skypa en kortis med mormor & morfar vilket T verkade uppskatta mycket, även om hon tappar koncentrationen efter en stund. Nu ska jag släcka, imorgon åker R ännu en gång till Karlstad och jag lämnar, hämtar, fixar käk & läggning så det är nog bäst att passa på att sova lite. Gonatt på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar